lisathorängen

Godmorgon

Publicerad 2012-08-29 07:51:25 i Lisa,

hej!
 
Har egentligen inte tiden till att blogga nu eftersom jag skulle ha gett mig av till skolan för fem minuter sen men vill bara ge er ett litet morgoninlägg eftersom det antagligen inte blir mer bloggning på längre än jag trodde. Eftersom vi snart flyttar (vilket tjaaaat) så kommer modemet att stängas av så då blir jag utan internet fram tills den tolfte/tettonde/fjortonde någonstans.
Men inte mycket att göra åt, nu vet ni iallfall läget.

Kommentarer

Postat av: Nannie

Publicerad 2012-08-31 15:53:25

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela