lisathorängen

En gnutta sommar in i hösten

Publicerad 2012-09-28 17:03:00 i Random shit,

Efter min praovecka på Indiska så fick jag en present, ljuset på bilden. Det luktar vanilj och kostade egentligen 80 riksdaler. Hade kärat ner mig i det tidigare under veckan då det var en ny vara. Tyckte även denna XLmuggen var otroligt fin så jag köpte också den, 69 kronor. Har nu fem stycken av samma modell och är förälskad i dem ♥
 
Nu åker jag till min farmor och farfar och tillbringar min helg där. Imorgon beger sig jag och mamma till Götet, går på bokmässa, myser på café och kikar i butiker.
 
 

Kommentarer

Postat av: Daria

Publicerad 2012-09-28 17:31:11

sv: Åh, tack så mycket! :)

Underbar mugg!

Postat av: clara

Publicerad 2012-09-28 20:39:40

åh sluta plåga mig!!
BOKMÄSSA!!!

Svar: Vad plågar jag dig med, bokmässa, götet och allt vad det innebär, min vackra mugg och den underbara lukten från ljuset eller vaa? ;)
Lisa Thorängen

Postat av: Daria

Publicerad 2012-09-29 19:32:28

sv: Hehe jo precis så kände jag också, känns liksom som en sån bok som man måste läsa innan man dör. Om jag ska vara ärlig så har jag än så länge inte kommit längre än till första kapitlet, så jag kan nog inte riktigt bedöma den än. Men jag kommer antagligen blogga om den när jag har läst ut den så du kan ju hålla utkik ifall du vill :)

Postat av: clara

Publicerad 2012-09-29 19:36:07

bokmässa :(

Postat av: clara

Publicerad 2012-09-30 11:22:52

skriv nya inlägg nu lisa!!

Svar: skriver när jag har något att skriva om och inte bara för att uppdatera med dåliga inlägg!
Den det lär bli ett nytt inlägg snart med bilder från Göteborg och också på saker jag köpt :D
Lisa Thorängen

Postat av: clara

Publicerad 2012-09-30 17:14:38

det hoppas jag, skynda skynda!

Svar: du kan se ett nytt inlägg nu! :D
Lisa Thorängen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela