lisathorängen

I ♥ memories

Publicerad 2013-04-09 22:57:00 i Random shit,

Beställde ju en del bilder igår och yttligare en del idag så om ett par dagar kan jag börja att scrapbooka. Det ska bli väldigt roligt och sånt. 
Det lär bli en ganska stor kris på uppdatering nu ett par dagar då jag måste koncentrera mig helt och fullt på mig själv. Inte det att jag inte tycker det är kul att blogga men bara det att jag inte är på topp nu. Är sjuk och mår inte sådär jättebra annars heller. Men det är bara att stå ut. Om ett par dagar blir det bättre och då kan ni vänta er en bomb med inlägg. Kan kanske fixa ett par tidsinställda också, om det gör er glada..? :)

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2013-04-09 23:28:33

Alla sår läker, oavsett vad de handlar om! Sköt om dig vännen! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela