lisathorängen

paket på posten!!!!!

Publicerad 2013-02-19 15:50:50 i books,

Fick ett sms på skolan idag om att mitt paket från cdon.com som jag beställde i lördags hade levererats och så när jag kommer hem så ligger paketet i brevlådan! Aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥ Så jag var himla glad och kunde knappt bärga mig innan jag öppnade det..........(hann fota det iallafall! ;D)
.......Och där var den! Andra boken ur fifty shades-serien! Tyckte första boken var väldigt bra (vadå sexbok..?!?!) så köpte andra nu också. så.himla.glaaaaaaaaaaaaaaad.!!!! Vet inte riktigt mer vad jag ska säga. Inga mer ord behövs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela