lisathorängen

Dear friend

Publicerad 2013-01-31 20:24:06 i Random shit,

Denna mysiga bild tog Kaja på mig och Moa under elevensval. Gillar den då den ser så mysig ut! ♥
Har förövrigt under dagen inte gjort mycket mer än varit på skrivarkurs. Det var härligt och det är så skönt för man bara är. Dricker te, skriver och snackar! Passar mig som handen i handsken.
Imorgon är det då fredag, det innebär eándra delen i ett soprov och franskaglosor för min del. Skulle gärna vilja hoppa över de närmsta dagarna faktiskt. Det kan lika gärna få bli måndag för jag orkar inte med mig själv nu. Jag mår inte dåligt, men jag tänker alldles för mycket vilket kan vara ganska jobbigt. Jag kommer inte undan från mig själv och när det är skola har jag annat att tänka på. Men uder lördagen jobbar jag iallafall och det känns ju okej iallafall. Och denna gången ska jag INTE vara sjuk! -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela