lisathorängen

happy birthday brother!

Publicerad 2013-07-06 11:16:08 i Random shit,

Idag fyller min kära storebror Albin tjugo år och det firar vi med att till en början flytta saker in i ett flyttlass som bär av mot Karlstad imorgon. Haha, men igår stod jag och bakade hallongrottor och chokladbollar i flera timmar för det var Albins present från mig (han önskade sig ingenting och fick då bli någonting som han gillar). 
Har tagit bilder men det får ni se ikväll eller på måndag (sover i K-stad imorgon). 
 
Så morgondagen spenderas till stor del på Ikea och i min lägenhet och det kommer att bli sååå grymt! Ser verkligen fram emot det.
Men nu kommer farmor, farfar och min kusin Lucas!
 
Egobild från min instagram: lisathorangen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela