lisathorängen

I get lost in books so easily, they were there when no one else was.

Publicerad 2013-06-25 14:41:00 i books,

Beställde för en stund sedan tre böcker från bokus som kommer till mig i slutet på veckan, eller början av nästa. Första gången jag beställer därifrån men har hört av andra att det ska vara väldigt bra! Ett superpris iallafall vilket jag uppskattar! Böckerna får ni se när de kommmit fram. Ska också gå ner till Pingstkyrkans second hand någon dag och kolla lite bland hyllorna för att se om man kan hitta någon bra bok. De säljer nämligen böckerna för priserna 1 till 5 riksdaler!
 
Kan inte säga att jag gjort särskilt mycket under mitt sommarlov. De senaste dagarna har jag mestadels suttit i sängen och kollat på serier så som Dexter, How I met your mother, och även det senaste avsnittet av Pretty Little Liars.
Har ni någon bra bok eller serie som ni vill rekommendera mig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela