lisathorängen

Kommentarer

Postat av: Anna-Ida

Publicerad 2013-03-14 16:23:52

uh va äckliga muskler.. men bra ritat

Svar: Jag vet, men en bodybuilder strävar efter att bara få större muskler...helt sjukt egentligen.. :s Men tack så mycket anna-ida, har kommit yttligare lite längre på prträttet nu!
Lisa Thorängen

Postat av: Anna-Ida

Publicerad 2013-03-14 20:34:41

vilket porträtt?

Svar: Men jag målar ju av en bild, alltså har bilden bredvid så detta är en känd bodybuilder som heter Flex Wheeler. :)
Lisa Thorängen

Postat av: Anna-Ida

Publicerad 2013-03-15 16:36:33

Jaha men lät som att du pratade(skrev) om en annan bild.

Svar: aha, nejdå det gjorde jag inte :)
Lisa Thorängen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela