lisathorängen

Mitt år bara ska bli helt grymt bra!

Publicerad 2013-03-01 22:51:07 i Tankar & funderingar,

Vill verkligen att det här året ska bli helt fantastiskt och fullspäckat med underbara, och mindre underbara minnen! Vill uppleva allt som går att uppleva (ta inte detta fullständigt bokstavligt men vill vara med om så mycket som möjligt...). Har ännu bokat in två utomlandsresor - en nu i mars till Frankrike - och en i augusti - till Malta med mamma. Vill så otroligt gärna dra på konserter och få ett grymt år helt enkelt! Har en del konserter som skulle vara rena drömmen att gå på men tyvärr så måste tid och pengar också finnas till något sånt men att drömma sig bort en stund är jag väldigt bra på... Längtar till sommaren då jag ska hänga med underbara vänner en massa, ta en joggingtur till sjön och bada, grilla, och en massa mer.
Detta året lär bjuda på väldigt mycket för mig. Jag flyttar två gånger. En av dem gångerna nu i mars eller mitten av april och den andra gången i slutet av augusti. Jag har inte mycket planerat för hösten mer än att förhoppningsvis gå på estet teater som jag föresten ska göra audition för om nitton dagar. Mycket händer i mitt liv nu och jag välkomnar det med öppna armar! Välkommen livet och välkommen resten utav tvåtusentretton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela