lisathorängen

Värmland igen!!

Publicerad 2013-05-12 18:52:32 i Random shit,

Snart är vi i Karlstad och ska då ta en sväng förbi min kommande lägenhet och kolla på utsidan bara för att jag ska få se hur det ser ut. Till veckan får vi åka tillbaka och titta i själva lägenheten också!
Denna helgen har varit väldigt bra! Det var såå kul att få träffa Ola och Merle, vi såg fina platser, jag fick med mig mycket fint hem (som jag visar er när jag väl är hemma) och ja, det har bara varit så otroligt bra!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2013-05-15 16:30:22

Visa vad du har köpt! Fast annars kanske jag får se det efter skrivis imorgon...eller kanske inte, jag kanske ska på lägenhetsvisning, meen jag får se hur det blir :)

Svar: har lagt upp det nu! Vad kul att du ska på visning imorgon (stina ska med moi hem sen och spela monopol men du får hänga på om du vill...). Hoppas du får lägenheten!!! :D
Lisa Thorängen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela