lisathorängen

Regnet när det smattrar som värst.

Publicerad 2013-06-26 12:20:56 i Lisa,

Det regnar och det regnar och jag läser och jag läser. Men idag fick det vara någon måtta på det hela så imorse ställde jag klockan på nio och gjorde mig då iordning. Åt jordgubbar med mjölk till frukost innan jag gick iväg till gymmet och var där i ungefär fyrtio minuter. Cyklade och körde styrka. Hade även ett paket på posten, i form av en gigantisk kudde, som skulle hämtas ut och fick då med mig två barer, jordgubbar och lite körsbär hem också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela