lisathorängen

Hur mycket kan jag älska någonting??

Publicerad 2013-04-26 20:42:15 i shopping,

Dessa lite väl galet snygga skapelser köpte jag idag av min vän Jenny! De var lite för små för henne så booom, nu har jag de mest underbara shoesen! De är något för små, även för mig, men de töjer ut sig så jag ångrar verkligen ingenting! 
 
Har under kvällen kollat på "The lucky one" och tidigare när Moa var här såg vi på "The first time", som var väldigt bra/pinsamt rolig. Min dag har varit väldigt bra. 

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2013-04-27 10:58:06

Det är väl inte äkta Converse? Jag menar dom har väl inte den modellen? :)

Svar: Nej, det är det inte. Conversemärket är på utsidan! ;)
Lisa Thorängen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela