lisathorängen

La France

Publicerad 2013-04-08 10:40:24 i Random shit,

Vi sov i Svenska kyrkan i Paris i söndags. Efter att vi lämnat vårat bagage åkte vi och såg de olika sevärdigheterna, däribland Sacre Coeur, Triumfbågen och Eifeltornet. Annars under veckan så har jag hängt med alla vänner (Stina, Clara, Anna och Johanna är de som agerar framför kameran!). Har köpt två nya halsdukar var av en jag fotograferade, Vi åt pizza på vägen hem igen efter att ha ätit mindre god (okej, äcklig) mat i en vecka. Bilden med mos och en "fiskpinne" var ganka okej ändå men en dag fick vi någonting som på riktigt liknade avföring.... Men man blev så inställd på att maten inte var god att man inte tänkte på det och jag blev inte ens hundrig fast än att jag knappt åt någonting?! Sen köpte jag tre fina block, läste ur den dåligaste boken jag någonsin läst (sjutton år och skitsnygg), dokumenterade det i "böcker jag läst" -boken, började läsa Tunnlar och blev känslig för trycket på väg hem igen så det gjorde vrålont i pannan och ut mot sidan och i med att jag är så känslig så kan jag nästan inte öpnna ögonen för det gör så ont och tårar bara rinner utan att jag kan kontrollera det. Har varit sjuk sedan i onsdags också men överlevt fram tills idag så stannade hemma. 
 
Detta kan ha varit den bästa veckan i mitt liv och jag har fått många nya vänner! Har skrattat otroligt mycket och bara mått  bra! ♥

Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2013-04-08 15:27:22

Hoppas du har en bra dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela