lisathorängen

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2013-04-14 19:04:51

kanske jag borde börja planera min också ;)

Svar: Jag har faktiskt skrivit ett brev till dig (IGEN!!!) angående resor och framtiden och allt som du kommer få imorgon. Kanske är du redo att låta mig få ett brev också..??
Lisa Thorängen

Postat av: marina

Publicerad 2013-04-15 14:03:20

Är detta alla platser du varit på? :)

Svar: Nej, det är platser jag vill besöka på en resa i framtiden när jag ska åka jorden runt... :)Men har även en lista över länder jag har åkt till.
Lisa Thorängen

Postat av: Anna-Ida

Publicerad 2013-04-15 15:59:21

det stavas thailand.. hahahahhahahahah

Svar: åh!! jag vet det men har inte sett det förens nu så åh! skrev om texten tio gånger men missade tydligen ett h denna gången jag såg det. äckligt. bajs.
Lisa Thorängen

Postat av: clara

Publicerad 2013-04-15 16:51:08

haha juste jag har två papper redan men ska nog skriva lite mer. så får du en del att läsa ;)

Svar: Det är bra det!!
Lisa Thorängen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela