lisathorängen

Paket till MIG!??!

Publicerad 2013-04-10 12:50:48 i shopping,

Är som sagt hemma idag! Var ute och hämtade posten förut och det var allt en del till mig också! Ett brev som jag inte uppskattade sådär supermycket då det var en gymnasieinfo för någon skola jag ändå inte ska gå på. Man gjorde liksom valen i februari så de var väl något efter..? Sen beställde jag ju några kort här om dagen och beställde även hem filmen systrar i jeans (första sommaren) och boken femtio nyanser av frihetcdon.com igår så det var kul att de dök upp så snabbt! Det blir därför att slöa i soffan under dagen. Underbart då man ändå inte orkar göra annat.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela