lisathorängen

Slutkörd.

Publicerad 2013-04-20 20:02:57 i Random shit,

Har under dagen jobbat från elva till fyra. Här hemma har vi ätit kinamat och nu känner jag mig helt slutkörd av någon anledning. Är ju inte helt hundra procent frisk ännu och sedan tar skolan upp väldigt mycket tid så borde vila upp mig lite. Men ikväll blir det Greve Kurt med folk som gäller. Känner mig inte särskilt taggad nu, men tror det blir roligare än vad jag förväntar mig faktiskt. 
Och imorgon åker jag till Clara och träffar henne. Ser fram emot det jättemycket. Var så länge sedan man var hemma hos henne och nu vill jag bara umgås med min myskompis! ♥
Åh vad jag vill ha sommar. Bild via tumblr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela