lisathorängen

Alltså driv med mig!!!!!

Publicerad 2013-03-08 19:58:20 i Random shit,

Vilken goding till bild jag tog på mig själv igår. Fattar heller inet att jag är såpass töntig och tar dessa bilder. Ah life is good!
Denna kväll spenderar jag åt några avsnitt Pretty Little Liars. Är helt slut av någon anledning... Efter skolan käkade jag pizza med Kaja, hennes mamma och två av hennes mindre syskon Max och Zenya. Sen så for vi till badhuset och var där kanske en och en halv timme! Det var kul att få umgås med dem sådär :)
Här hemma har vi ätit skink och ost sufflé och trots att jag inte åt särskilt mycket så är jag hur mätt som helst och vill inte se mat mer under hela mitt liv!!
Nu ska jag fortsätta kolla på PLL tills det är dags att sova. Imorgon ska jag ha en riktigt slappdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela