lisathorängen

?!

Publicerad 2013-03-12 20:51:54 i Lisa,

Har som jag i inlägget under nämnde varit på gymmet! Var helt otroligt skönt då det känns som att det var evighter sedan (sex dagar sedan, för tycker inte det gills när jag var på badhuset med Kaja och hennes småsyskon i fredags då vi mest plaskade runt..) I alla fall så körde jag mest kondition. 8 km cyckel och 3 km powerwalk + lite styrka. Jag älskar att se att jag klarar mer och mer nu. Jag har en före-bild från att jag började träna och funderar lite på om jag ska ta bilder typ var tredje månad och i slutet av året lägga upp så även ni får se skillnaden. Skulle vara lite kul ändå om jag fortsatte att bli mindre och starkare och sedan vara otroligt stolt, men är rädd att ifall jag skulle tappa allt igen så skulle jag må väldigt dåligt tack vare dessa bilder.... Hmm. Vi får se hur jag gör men är faktiskt jäkligt stolt över mig själv!
Go Lisa, you are the best!
Pepp pepp pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela