lisathorängen

jag.har.tråkigt.

Publicerad 2013-03-16 14:31:35 i Lisa,

13 HAR DU:

 
Ett förhållandenej
En bästa vänja!! Love you pee, poo, thorleif, sternley och bodil! ♥♥♥♥♥
Haft ett seriöst förhållande; nej

Varit tillsammans med en av dina bästa kompisar : nej

Blivit kär vid första ögonkastet; Ja, tydligen,läste det förra gången jag fyllde i en sån här och då hade jag skrivit ja, så är väl tvungen att skriva jag nu ocså. JA 

Fått ditt hjärta krossat; ja 

Haft ett one night stand; nej

Skrikit åt en lärare; yes! En gång då jag varit förbannad, och belive me, jag hade rätt att vara det den gången!

Sagt något och sedan ångrat dig; Det är ju en del av att vara en människa

Ljugit för dina föräldrar om vart du är; Ja

Några smycken som kostar över 1000 kr; inte bara ett men tillsammans har de nog värde för tusen riksaler

Snusat; yes

Rökt; ja


12 DAGENS:

Klädsel: MORGONROCK!! Ska sätta på mig kläder någon gång men orkar inte nu.
Smink; inget
Frisyr; duschfrissan
Låt; introt till Prison Break
Vill ha: en slav som an packa ner saker i flyttkartongerna åt mig så jag kan fortsätta kolla på PB
Drog : men gissa??? PB
Saknad; Johanna och Ulrika!
Köp; Har inte spenderat pengar idag

Godis; icas mjölkchoklad

Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; har inte kollat mig själv i spegeln idag

Dagens vän; idag är dagens vän alla mina vänner! ♥

 

11 FÖRSTA:

Bästa kompis; Clara

Bil; har ingen egen bil.

Kärlek : Robert Pattinson, ja, jag var KÄR i han!!

Förhållande; Aldrig haft ett seriöst förhållande

Husdjur: Vår katt Tiger

Semester; Norge

Jobb; McDonald's

Piercing; hål i öronen

Konsert; The Ark

Fylla : mâten 2012


10 SISTA:

Personen som smsade dig : vet inte, min mobil är död. har inte laddat den på typ fem dagar så...
Personen som du kramade; mamma
Peronen som ringde dig; vet inte min mobil är som sagt död
Personen som du ringde; död mobil
Personen du sa ''jag älskar dig'' till : mamma, säger det till henne flera gånger om dagen och mår dåligt om jag glömmer...
Alkoholdrycken; vin
Bilfärd; upp till nya huset för ett par dagar sedan
Filmen du såg;  allt en tjej vill ha
Gången du grät:  vet inte, känns som att det var ett tag sedan

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm;nej, satfläsk va läskigt!!! men vad coolt, kanske!

Våga hoppa bungyjump; jag dör helst av ålder....

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar; är han snäll, rolig och ser bra ut i det så why not? ;)

Kalla dig själv lycklig; jag har ett bra liv, en underbar familj, otroliga vänner och jag är frisk! Jag är lycklig! ♥

Hellre ta bilden än vara med på den; haha, väldigt olika. Är jag ful för dagen så vill jag ICKE vara med på bilden men  om jag ser bra ut då så, ey ta en bild av mig säger jag bara!

Kunna gråta över en kille; ja, har gjort det en gång, gick i trean, men skulle säkert kunna göra det igen.

Kunna gråta över en tjej; Många av mina vänner är tjejer, jag har fällt tårar för dem

Ljuga för någon; ja, har gjort det förr, kommer antagligen kunna göra det igen

Kunna springa 50mil; men vem fan kan springa 50 mil bara sådär?!?!?!?!?


8 VAD:

Gör du just nu; ser på Prison Break

Ska du göra imorgon; Plugga till Nationella prov i biologi, träna inför min audition som jag har på onsdag och packa flyttlådor

Säger du till dig själv när allt känns svårt; jag brukar inte prata med mig själv. Men vet att jag kan ta mig igenom det, att jag SKA ta mig igenom det. 

Har du med dig in på bion; popcorn, en vän och mig själv.

Är det för färg på dina byxor;  har inga byxor på mig jst nu

Är det för väder hos dig just nu; stora moln som solen orkar ta sig igenom 

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; om han är snygg eller ful

Skulle du göra om du vann på triss; jadu..., det har liksom redan inträffat. Skulle väl ha artontusen på ett konto och ha spenderat tvåtusen på shopping


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. morgonrock 2. underkläder 3klocka  4dator 5täcke 6. bodybutter 7. men jag vet inte?!?! basiller!?!??!

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet; Oftast inte...? Könet spelar inte särskilt stor roll men är den jag umgås med mer pratig än mig blir jag ofta lite blyg och är den jag umgås med normalt pratsugen så pratar jag som en idiot... Försöker kontra liksom...

Hur gammal blir du nästa födelsedag; 16

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; Minns inte, kanske..?

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; Jag vill inte ta tatueringar nu men jag vet att jag NU jag vill ha en del tatueringar senare, alltså när jag är arton+

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; Det beror fortfarande på hur personen är. Jag försöker att inte döma folk efter kön utan för hur dem är. Mina bästa vänner är ju tjejer men det betyder inte att jag inte kommer överens med killar.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång; solnedgång
Sommar eller vinter;  sommar!!!
Vilken ålder har varit bäst hittills; Jag tycker att åldern jag är i nu känns väldigt bra! Jag gör saker jag tycker är galet kul, reser, skapar minnen och njuter av det mesta.
Sova på sida, mage eller rygg; sida.
Kramar eller kyssar;  Det beror på av vem, men jag kramas gärna
 
4 JAG GILLAR:
1. mitt nya rum
2. bra böcker
3.  Prison Break
4. TE!!!!

 

3 JAG GILLAR INTE;

1. svek

2. misshandel/våldtäkt/krig och alla andra hemskheter

3. när man känner att man inte har ett skit att ta på sig fast man egentlgien har det.


2 VAL:

Hemmakväll eller utgång; båda.

Sola eller bada; bada ♥♥♥

1 JAG ÄLSKAR: 

1. LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela