lisathorängen

Lördag förmiddag

Publicerad 2013-03-16 13:14:49 i Random shit,

Hej på er! 
Vaknade vid halv tolv tiden och tog mig en lång skön dusch. Sitter nu och ser ett avsnitt av Prison Break (season 4 episod 2). Men idag ska jag börja packa ner en del saker i flyttlådor för redan nästa vecka så flyttar vi upp till huset! Så nu i veckan kommer det antagligen bli lite jobbigt med en massa packning hela tiden men ser verkligen fram emot när allt är klart och i sin ordning. Bara det faktum att jag har så förbannat många saker...
Men nu avslutar jag detta ointressande inlägg. Ville bara försäkra er om att jag fortfarande existerar även fast min uppdatering är väldigt dålig..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela