lisathorängen

♥ New shoes ♥

Publicerad 2013-03-21 21:58:53 i shopping,

Igår efter att jag hade min audition (åh halelujah!) så åkte jag in till stan. Mötte upp mamma och vi gick runt lite. Har köpt ett par helt underbara skor som jag ska ha bland annat när jag slutar nian. I.love.them! ♥ Senare på kvällen var jag och Maja på bio och såg The Impossible, en helt galet bra film! Det bästa jag sett på länge måste jag säga. Handlar om en familj som var med om tsunamin i Thailand (det är en familj som var med om precis de saker som skedde i filmen). Sov hos Majs inatt och det var jättemysigt! Idag har jag haft bildprövning vilket var helt okej. Skönt att vara hemma nu måste jag säga! Nu ska jag se säsongsavslutningen av Pretty Little Liars innan jag går till kojs.
Mina helt fantastiskt unnderbara fina skor! Bilden kan verkligen inte göra dem rättvisa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela