lisathorängen

Tummen ner!

Publicerad 2013-03-19 07:53:53 i Random shit,

Idag ska jag sitta och göra nationella prov i no (vi har turen som fick biologi) precis som alla andra nionde klassare. Känns verkligen inget vidare då no inte är min starkaste sida.
Senare idag ska jag också ta den sista sprutan mot livmoderhalscancer. Har inte mycket emot sprutor sedan de tog ryggmärgsvätska och då är nålen lika bred som ett finger och yttligare lite längre.... De för alltså in den nålen INUTI ryggraden..., så efter det har jag inte direkt de där stora "Hjälp, jag ska ta en spruta"-tankarna då jag vet att det inte ens är i närheten av samma smärta. Dessutom blir jag sedan imun mot livmoderhalscancer. 
Nu ska jag göra mig iordning så att jag inte kommer försent till skolan!
Kände bara för att lägga in denna två-tre år gamla bilden på mig som jag länge hade som header på min gammelgamla blogg....

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2013-03-19 16:34:34

nu ljuger du, alla nior har inte bilogi, de har delat upp så att 1/3 har varje ämne, vi lyckades få kemi...

Postat av: clara

Publicerad 2013-03-19 16:35:13

ignorera min kommentar, läste lite nogare sen, ahha trodde du menade att alla nior fick biologi... ;)

Svar: mahahahahahhaha, i love ya dudish!!!Okej, börjar bli lite nervös inför imorgon :/
Lisa Thorängen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela