lisathorängen

~Lista~

Publicerad 2013-05-01 21:21:00 i Random shit,

♦ Göteborg med alla nior.
♦ Sticker upp till Ola och Merle.
♦ Skolbal.
♦ Slutar skolan. 
♦ Åker till Malingsbo för att fira Ullis konfirmation.
♦ Malta med mamma.
♦ Festivalen Frizon. 
 
Ovanstående är en lista med saker jag ser fram emot nu. Den räcker sig från och med nästa vecka till mitten av augusti. Ni kan se det som mycket, eller lite, det är upp till er. 
Idag har jag haft det jättebra! Sov hos Kaja och på förmiddagen åkte jag hem. Någon timme senare kom Kaja hem till mig efter att hon haft körlektion så vi såg på ett par avsnitt av Pretty Little Liars. Fem träffade jag Stina, Elin, Elin, Peter, Erik, Louise, Simon och Herman och vi grillade vid tingshusparken och spelade senare brännboll samt lite kubb. Hur kul som helst!  
Var väldigt passande med en ledig dag såhär mitt i veckan måste jag säga. Nu är det bara två dagar kvar och sedan är det heeeelg!! 

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2013-05-04 17:15:43

BOKMÄSSAAAA. Fast det kanske är lite för avlägset? Haha

Svar: haha, det är i oktober! ;)
Lisa Thorängen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Thorängen

Finns det något mer älskvärt än en kall höstdag som tillbringas med en kopp te och en härlig promenad? Det är såna små underbara moments som ni får vara med om på min blogg. Liksom min vardag. Gillar annars att spela teater, lyssna på musik, se på film, teckna och göra annat kreativt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela